Reklamace

HTK Group s.r.o. - provozovatel www.pivovarcestmir.cz

Zápská 1795

tel: 326 902 923

email: info@pivocestmir.cz

IČ: 27152227

Reklamace pro nesplnění jakosti při převzetí

Vážení,

dne ……… ve vašem e-shopu www.pivocestmir.cz  zakoupil ……… (identifikace zboží). ...... (popis závady na zboží).

Vzhledem k tomu, že se vada na věci projevila do šesti měsíců od koupě, uplatňuji ..... (volba práva) z důvodu nesplnění jakosti zboží při převzetí ve smyslu § 2161 ve spojení s § 2169 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, a to nejpozději v zákonné lhůtě 30 kalendářních dnů.

Zároveň vás žádám o vystavení písemného potvrzení dané reklamace s uvedením, kdy jsem právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduji a následně o potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace.

Předem děkuji za kladné vyřízení

..............................................

(vlastnoruční podpis)

Přílohy:

Kopie kupního dokladu